Saturday, January 17, 2009

Salam Perkenalan.......

Salam...alhamdullilah akhirnya aku dapat jugak buat blog aku sendiri...hehehe...niat aku memang dah lama nak buat blog ni tapi masa yang tak mengizinkan...ini pun disebabkan aku tak boleh tido jadi dah tak tau nak buat apa aku create la blog ini...sebenarnya malas nak buat blog baru ni maklum la nak kena isi macam nak kena isi borang minta kerja lak..hehehe..sebagai permulaan aku nak cerita sedikit tentang kisah diri aku...aku ni budak kampung yang pada mulanya datang ke KL ni semata-mata untuk sambung belajar saja...dulu aku belajar di UniKL dengan kelulusan Diploma In Multimedia...tapi sekarang ni aku dah pun "graduate" dan alhamdullilah mungkin rezeki aku disini jugak, sekarang ni aku bekerja dengan sebuah syarikat pengangkutan awam di KL ni iaitu RapidKL...di KL ni aku tinggal dengan kawan-kawan yang sama belajar dengan aku di UniKL dulu...tetapi kawan-kawan aku semuanya sambung "degree"...niat aku sebenarnya memang nak sambung belajar macam kawan-kawan aku jugak tetapi bila aku fikir dengan kesusahan orang tua aku di kampung untuk menyara adik- adik aku yang semuanya masih belajar lagi jadi aku batalkan niat aku ini...walaupun orang tua aku galakkan jugak aku sambung belajar lagi tetapi aku rasa biarla aku berhenti dulu kerana aku rasa dah tiba masanya aku membantu mereka untuk menyara adik2ku..insyallah kalau ada rezeki lagi nanti aku akan sambung belajar jugak...eh..dah pukul 5.30 pagi dah...jap lagi aku dah nak masuk kerja dah...aku nak tidur la kejap..hehehe..kalo ada masa lagi aku cerita lg..

3 comments:

  1. bgsla nik ang dh wat blg..boleh luah rasa..haha

    ReplyDelete
  2. hahah..aku ijut hang la tat..dh lama nk bt tp xmlas nk create...

    ReplyDelete
  3. cm sedih je bc kisah ko ni

    ReplyDelete